FAQ

We proberen alles zo duidelijk mogelijk voor u op de website te krijgen, maar soms is het makkelijk om de meest voorkomende vragen in een handig overzicht te zetten. Hieronder kunt u de meest gestelde vragen vinden. Mocht uw vraag er toch niet tussen zitten kunt u deze natuurlijk altijd mailen naar info@123deli.nl

Worden de producten vers of diepgevroren geleverd?

Wij leveren alles vers bij u aan, behalve als er explicet frozen bij het product staat aangegeven, in dat geval wordt het product bevroren geleverd.

De vacuümverpakking is niet meer intact, wat nu?

Dit zou bij verse producten niet mogen gebeuren, maar als een product diepgevroren is, kunnen er scherpe randen ontstaan. De scherpe randen kunnen tijdens het transport andere verpakkingen of zichzelf, lek prikken. Dit is helaas niet te voorkomen, wij zorgen er wel voor dat alles goed vacuum is verzonden. Het heeft echter geen invloed op de kwaliteit als een verpakking lek raakt. We raden aan om het in huishoudfolie in te pakken als u het nog voor langere tijd wilt bewaren. Hou er wel rekening mee dat bij het ontdooien er vleessappen makkelijker uit kunnen lopen.

Kan ik reeds ontdooid vlees of vis nog invriezen?

Zodra vlees of vis is ontdooid, raden wij aan dit binnen 5 dagen te consumeren. Opnieuw invriezen is niet mogelijk als een product helemaal ontdooid is en boven de 7 graden (bij kip 4 graden) Celsius is geweest.

Wat kan ik doen met de ontvangen verpakkingen?

De doos en de isolatiematten kunt u gemakkelijk opvouwen en via het oud-papier afvoeren. De gebruikte coolpacks kunt u natuurlijk hergebruiken. Als u deze niet kunt gebruiken, kunt u deze legen in de gootsteen en de rest van de verpakking ook via het oud-papier afvoeren. De inhoud van de coolpacks is 100% natuurlijk.

Bestellen

Via onze website kunt u een keuze maken uit honderden producten. Naast het zoeken via onze navigatiebalk kunt u natuurlijk ook zoeken via onze zoekfuntie, bovenaan de homepage. Alle zoekresultaten worden hier duidelijk voor u weergegeven.

Zodra u heeft gevonden wat u zocht en dit in de winkelwagen heeft geplaatst, kunt u via deze winkelwagen gemakkelijk uw bestelling afronden. Als u al een account heeft en bent ingelogd krijgt u bij het afrekenen direct uw gegevens in beeld. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze nu gemakkelijk aanmaken. Zodra u in de winkelwagen bent kunt u ook een giftcard verzilveren. U vult de code in het daarvoor bestemde venster en het bedrag wordt direct verrekend.

Mocht u toch hulp nodig hebben bij het inloggen, bij het bestellen of u vindt het gewoon fijn om iemand aan de telefoon te hebben om u te helpen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@123Deli.nl. Wij zullen u dan  z.s.m. een antwoord geven.

Wat zijn de bezorgtijden?

Onze pakketten worden op maandag tot en met vrijdag geleverd tussen 17:00 en 22:00 uur. Dit kan ieder willekeurig adres zijn binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Na uw bestelling melden wij uw pakket aan en ontvangt u van de vervoerder een e-mail met daarin het gekozen tijdsvenster. Met de toegezonden track-en tracegegevens kunt u gemakkelijk online uw pakket volgen. Eventuele aflever-instructies aan de chauffeur kunt u via een live-chat doorgeven.

Op de dag van leveren krijgt u rond 14:00 uur de e-mail met de track-en tracegegevens. Hiermee kunt u ook het tijdvenster waarbinnen geleverd zal worden, raadplegen. We raden u aan ten tijde van de levering, aanwezig te zijn op het door u gekozen adres. Mocht u onverhoopt toch niet thuis zijn, raden we u aan een aflever-instructie door te geven aan de chauffeur. Bijvoorbeeld bij welke buren het pakket geleverd kan en mag worden. Mocht u niet thuis zijn en u heeft niets doorgegeven, dan zal de chauffeur proberen bij één van de buren het pakket af te leveren. Hou a.u.b. de berichtgeving hierover in de gaten en zorg dat de buren op de hoogte zijn dat er vis- of vleesproducten in de doos zitten en dat deze in de koelkast of in de vriezer bewaard moeten worden.

Welke leverdagen hanteren wij?

Wij leveren op dit moment op maandag tot en met vrijdag. We hopen deze dagen binnenkort uit te kunnen breiden. U kunt tijdens het bestelproces zelf de gewenste dag kiezen en vooruitbestellen en plannen. Mocht u uw pakket zo snel mogelijk in huis willen gelden de volgende deadlines:

Levering maandagavond; bestellen vóór zaterdag 12.00 uur

Levering dinsdagavond; bestellen vóór maandag 15:00 uur

Levering woensdagavond; bestellen vóór dinsdag 15:00 uur

Levering donderdagavond; bestellen vóór woensdag 15:00 uur

Levering vrijdagavond; bestellen vóór vrijdag 9:00 uur

Bestellingen geplaatst na vrijdag 9:00 uur worden de maandag erop geleverd.

Top