FAQ

Hoe worden de producten geleverd?

Onze producten worden compleet in een doos bij u thuis geleverd. Breekbare producten worden goed ingepakt zodat ze tijdens de rit niet kapotgaan. Onze verse producten zijn worden samen met een koelingselement verpakt zodat ze vers blijven totdat ze bij u thuis zijn. Onze diepvriesproducten zullen diepgevroren verstuurd worden en ook bevroren bij u thuis aankomen. Overige producten zullen in bakje of zakjes geleverd worden.

Al onze verpakkingsmiddelen zijn recyclebaar. De dozen en de opvulling kunnen bij het oud papier en plastic verpakkingen bij het plastic. De gel van het koelingselement kunt met water wegspoelen of in de GFT-bak leegmaken. De lege verpakking hiervan moet bij het restafval. De inhoud van de koelpacks zijn 100% natuurlijk.  U kunt het koelelement ook hergebruiken voor eigen gebruik.

 

Hoe moet ik aangeven dat ik deze week een delicatesse box wil?

Elke dinsdag ontvangt u van ons een WhatsApp of u deze week u delicatesse box wilt ontvangen. Wij gebruiken het nummer dat u aan ons opgegeven heeft. We geven u tot donderdag om op ons bericht te antwoorden. Als u een delicatesse box wil dan maakt u een keus uit ons assortiment. U geeft aan dat u een borrel box of een vrijmibo box wilt dan maken we die klaar! Elke donderdag pakken we de bestelling in en versturen we ze. Op vrijdag ontvangt u door u gekozen box zodat u goed u weekend kan beginnen.

Ontvangen we geen bericht of u die week een delicatesse box wilt ontvangen dan gaan we ervan uit dat u die week niets wilt ontvangen. Bestellingen die later dan donderdag worden doorgegeven kunnen niet verwerkt worden. De week erop zullen we weer vragen of u deze week u box wilt ontvangen.

Heeft u al een box ontvangen in uw abonnementskeuze? Dan zullen we u geen berichten sturen of u een delicatesse box wilt ontvangen. Pas als er een nieuwe maand begint voor u abonnement ontvang u weer een bericht van ons.

Kan ik de box ook bestellen voor meerdere personen?

Dat kan! Onze delicatesse boxen zijn gebaseerd op 2 personen. Krijg je bezoek of wil je een box voor meerdere personen? Geen probleem! Neem contact met ons op. Onze delicatessen boxen gaan steeds per 2 personen. Dus als u een delicatesse box wilt voor meerdere personen kunt u kiezen uit 2, 4, 6, 8 ect. personen. Heeft u een keuze gemaakt dan zullen we het openstaande bedrag in rekening brengen met een tikkie.

Waarom ontvang ik een tikkie?

Ons betalingsmethode is op dit moment via tikkie! In de toekomst zal dit veranderen in een automatisch incasso. Heeft u een abonnement via ons besteld dan sturen we u met het verkregen nummer een tikkie. Geen zorg we zijn het echt! Twijfelt u? Bel of mail!

Hoe kan ik het opzeggen?

Wilt u geen box meer ontvangen? Neem contact met ons op via WhatsApp of mail. We zullen de beëindiging van het abonnement in orde maken. We zullen u nog wel vragen waarom u stopt en hoe we onze service in de toekomst kunnen verbeteren.

Waar kan ik het assortiment vinden?

Op de website van 123deli.nl vindt u al onze delicatesse boxen. In de beschrijving staat een precieze beschrijving van de inhoud. Bent u ergens allergisch voor? Stuur ons een bericht en we zullen u vervangende producten aanbieden. Zijn er andere vragen betreft de delicatesse boxen? Stuur ons een berichtje

 

Hoe lang kan ik het bewaren?

We gaan ervan uit dat u de delicatesse box in het weekend nuttigt. Mocht dit niet zo zijn dan raden we het aan om binnen 5 dagen de producten te consumeren. Zorg ervoor dat verse producten in de koelkast worden bewaard.

Voor verse vlees en vis geldt een houdbaarheid in de koelkast van 2 dagen. Vis en vlees kunnen na ontvangst niet ingevroren worden. Dit geldt ook voor de eventueel geleverde diepgevroren producten. Als u het lange bewaart dan kunnen we de versheid niet garanderen.

Het assortiment is niet elke maand hetzelfde?

Dat klopt! Sommige delicatesse boxen die we aanbieden zijn seizoensgebonden. Dat houdt in dat we deze niet elke maand kunnen aanbieden. Geen zorgen er komen andere delicatesse boxen voor in de plaats! Heb je een favoriet? Laat het ons weten!

 

Help ik heb problemen met mijn pakket!

Dat is vervelend! Zijn er vragen over je bestelling of over de inhoud? Neem dat gelijk met ons contact op via de mail of WhatsApp. We zullen je probleem zo snel mogelijk oplossen.

Top